20 Şubat 2015 Cuma

Protein Tozları Hakkında İnceleme



Merhaba bu yazımda biraz protein tozlarını göz atmak istedim. :)
Öncelikle ben bu tarz şeyleri destekleyen fakat denemeye korkan biriyim. İlaçlarla etkileşime girermi, vücuduma zararı olur mu, ne kadar faydası olur gibi düşünceler aklımdaydı hala da aklımda.

Fakat 1 aydır whey proteın kullanmaya başladım. Hala korktuğum için yarım ölçek spordan sonra içiyorum. Onun dışında yemeklerle tamamlamaya çalışıyorum.

Proteın tozları hakkında baya araştırma yaptım yapmıştım hala göz atıyorum. iki tane favorım var. Dymatize ISO100 ve Optimum Gold Standard Whey. Ben şu an Optimum kullanıyorum. Dymatize hiç kullanmadım

        


Neden bu ikisini seçtim? İkisi de yag ve kalori miktarı olarak düşük proteın tozları. Kalite olarak da piyasadaki fiyat-performans olarak en iyi proteın tozlarından.

Peki neden korktugum halde proteın tozu kullanma ihtiyacı hissettim? Yediklerimin yaptığım spora gore yeterli olmadıgını düşündüm evde de vardı denemek istedim. Memnun muyum? Evet az miktarda kullandıgım için tedirgin değilim.

Fakat söylemek istediğim şeyler var. Spor yapmıyorsanız proteın tozu kullanmayın. Hiçbir işe yaramaz üstelik proteın tozunun gidebileceği bir yer olmadıgı için vucuttan atılmaz dolayısıyla zarar bile verebilir. Proteın tozu spordan sonra proteın arayan kaslara direk yüklemeyı güçlenmeyi sağlar. Dolayısıyla dogru kullanıldıgında etkili oldugunu düşünüyorum (abartmadan). Ben az bile kullansam vucuttan fazlasının atılması için bol su içmeye gayret ediyorum. Son bir uyarı proteın tozu alacaksanız iyice araştırın piyasadaki kötü ürünlerden uzak durun!

1 yorum:

  1. Did you realize there's a 12 word sentence you can speak to your crush... that will induce intense emotions of love and instinctual attractiveness for you buried within his chest?

    Because deep inside these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's instinct to love, idolize and look after you with all his heart...

    12 Words Who Trigger A Man's Love Impulse

    This instinct is so built-in to a man's mind that it will make him try harder than before to to be the best lover he can be.

    In fact, fueling this dominant instinct is absolutely mandatory to achieving the best possible relationship with your man that the moment you send your man one of these "Secret Signals"...

    ...You'll soon notice him expose his mind and heart for you in a way he's never expressed before and he will recognize you as the one and only woman in the universe who has ever truly interested him.

    YanıtlaSil