12 Ocak 2015 Pazartesi

Maybeline "UP IN SMOKE"

Kızlar yeni bir makyaj malzemesi yorumlamasıyla karşınızdayım !!!!

Geçenlerde www.dermoeczanem.com sitesinde(bu site içinde ayrı bir post hazırlayacağım ;)) gezinirken tesadüfen bununla karşılaştım ve hemen satın aldım :))) Maybeline UP IN SMOKE !!

                                            

Maybeline Up In Smoke bir makyaj kiti. Büyük bir aynası bulunuyor. Gece için buğulu göz makyajı yapmak için tasarlanmış aslında "Up In Smoke" adı üstünde :) İçinde bir göz kalemi var. Ama bende akma yaptı hem de baya fazla. Pembe tonlarında kokusu çok güzel bir lipgloss da var.Beyaza yakın bir far, simli siyah- siyah- gri renklerinde farlar bulunuyor. Unutmadan söyleyeyim farlar aşırı olmasa da simli. Işıltı içeriyor yani. Lipgloss la aynı renkte pembe tonlarında bir allık da var. Allığı ve koyu renkteki farları henüz denemedim. Ama allığı far olarak kullandım gayet hoş gözüküyordu :) Allık da simli. 

İçi de bölmeye ayrılıyor. Açtığınızda bölmede transparan bir pudra ve süngeri var. Elbetteki pudra da simli.                                           


Gece makyajı için mükemmel diyemeceğim. Ama makyajınızı tazelemek için aynasıyla pudra süngeriyle çantanıza atmalık diyebilirim. Günlük kullanıma uygun.

Kötü yanı ise tek tip olması renk tonu sadece bununla sınırlı. Pudrası transparan oldugu için esmer tenlilerde tereddütlü olsam da geneli için sorun yaratmayacağını düşünüyorum. Renkleri açısından fikir olması için de şuraya koyuyorum detaylı bakabilirsiniz.

Üstten alta doğru allık /simli siyah far ve pudra şeklinde sıraladım. Pudra dediğim gibi transparan olduğu için neredeyse hiç gözükmüyor ben burda biraz belli olsun diye iki üç kere sürdüm üstelik.

                                              


Maybeline Up In Smoke makyaj kitinin ben www.dermoeczanem.com  dan 31 liraya almıştım. Hiç görmemiş olsam da mühtemelen kozmetik mağazalarında da satılıyordur. 

Tekrar görüşmek üzere :)

Unutmadan!! İnstagram: 
http://instagram.com/sihirlisupurge/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder