5 Ocak 2015 Pazartesi

Max Factor-237 Naturelle Allık Ürün Yorumu

Bu benim ilk ürün yorumu yazım. :) Fix allığım olan Max Factor-237 Naturelle alık ile başlamak istedim.





Max Factor-237 Naturelle benim için allıkların şahı. Her zaman her kıyafete her ortama ayak uydurabilen, çok doğal şeftali tonlarında bir allık. En ufak bir ışıltısı dahi yok ve benim gibi mat görünüm sevenler için ideal. Kısacası doğal görünüm sevenler için her zaman yanıbaşınızda bulunması gereken bir allık seçeneği 237 Naturelle.

Bu allığın dezavantajlarına gelirsek;

Ben sürerken biraz zorlanıyorum. Rengini belli etmek için fırçayı bastırarak iki üç kere geçmem gerekiyor üstüne. Fırçaya hemen gelmiyor. Elinizle allığa dokunduğunuzda elinize dahi çok zor geliyor. Hatta koluma sürerek göstermek istedim belli olmadı :/ Ben buğday tenliyim beyaz tenlilerde daha çok belli olur gibime geliyor. 

       
                                        

Kapak olarak çok kötü. Verdiğiniz fiyata daha iyi bir dış görünüm bekliyorsunuz tabiki. Özellikle de konu Max Factor olunca. Bir de küçük bir allık fırçası var ama kaybettiğim için resimde yok malesef. 


Fiyatı 50 lira civarında. Ama ben hiçbir zaman bu fiyata almadım. İndirimlerden yarı yarıya alıp stok yapıyorum hep :) Bu 2. kutusu 3.sü de stokta hatta :) Benim önerim Gratis, Watsons gibi yerlerdeki indirimleri takip edin, bulursanız kaçırmayın derim.  

Dip Not: 237 Naturelle allığı beğenmediyseniz ama mat tonlardan vazgeçemiyorsaniz Max Factor'ün bu serideki diğer tonlarına da göz atabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder