7 Ocak 2015 Çarşamba

Jillian Michaels ile Zayıflama Hikayem

Herkese merhaba :) Bu program benim hayatımı değiştirdi kim bilir belki size de yardımcı olabilir. :)

2013 yazına kadar arada sırada spor yapan, pek fazla hareket etmeyen biriydim. Diyet çabalarım sayısız oldu ama her seferinde sıkıldım yada yapamayacağım, zaten hiç başaramayacağım dedim ve bıraktım. 175 boyunda yaklaşık 72 kilo civarındaydım, 40 beden giyiyordum. İri kemikliyim ve bu yüzden olduğumdan da iri gösteriyordum. Kafasını kiloya takmış biri değildim belki ama çok da mutlu sayılmazdım. Hayatımda kötü giden her şeyi kiloma bağlıyordum.

2013 yazında ise daha farklı bir şey oldu. Okuduğum şehirden eve döndüğümde zayıflamaya ve yeni okul dönemine fit bir şekilde girmeye karar vermiştim. İnternette diyetler sporlar bakınırken tesadüfen Jillian Michaels adlı spor hocasının programını gördüm "30 Day Shred".  


"30 DAY SHRED" DA NE??

"30 Day Shred" size 30 günde fit bir bedene kavuşmayı faadediyor. Bu program Jillian Michaels tarafından hazırlanmış. Program 3 farklı leveldan oluşuyor. Sırasıyla her birini 10ar gün yapıyorsunuz. Tüm vücudu çalıştıran bir program bu. Ağırlık kullanılıyor hafif de olsa. Fakat ben o dönem 0.5-1 litrelik şişelerde yapmıştım siz de öyle uygulayabilirsiniz. Programın en güzel yanı evde yapılıyor olması. Açın videoyu geçin karşınıza oh mis gibi. Üstelik eğlenceli, farklı. Fakat hızlı. Durmaksızın, ara vermeden yapmanız gerekiyor tüm hareketleri.  En başta çok zor gelecektir, yavaş yapacaksınız ama umursamayın gittikçe alışıyosunuz. Ağrılarınıza aldırmayın geçiyor. İnanın sonuç beklediğinizden fazla olacak.
Merak edenler için sonuçlarından bir örnek:

                                         

1 ay bittikten sonra spor benim için vazgeçilmez olmuştu. Ne yapsam başka diye düşünürken gene aynı hocanın "Ripped in 30" programını gördüm. Ve macera tekrar başladı.

PEKİ "RİPPED İN 30"?

Ripped in 30 da 30 Day Shred gibi levellardan oluşuyor. fakat bu sefer 4 farklı level var. Gene aynı şekilde tüm vücudu çalıştırmaya yönelik ve ağırlık kullanılıyor. Tek farklı bence bacakları daha fazla çalıştıran bir program olması. Uygulayanlar da aynı yorumda bulunuyor. Bacaklara daha fazla yük biniyor. Ve tabiki benim de bacaklarım bu programla daha fazla inceldi.  
Merak edenler için sonuçları:



Toplamda 2 ay bittiğinde ben iki programı da bitirmiştim. Tabiki diyet de yapıyordum. En başlarda sık sık kaçamaklarım olsa da daha sonra istesem de yiyemez olmuştum. Aramıyordum da. Her şeye dikkat ediyordum. 2 ay sonunda yaklaşık 9 kilo vermiştim. Fakat incelme bundan da fazlaydı. 36-38 bedene düştüm. En güzeli de şu anda neredeyse 2 sene olacak olmasına rağmen değişim olmaması. Tabiki ben sporu bırakmadım artık vazgeçilmez oldu. Artık kilo vermekten yada zayıflamaktan daha fazlasını istiyorum. 

Bu programları yapmayı düşündüyseniz dikkat etmeniz gereken önemli noktalar var. Herhangi bir sağlık sorununuz varsa uygulamayın yada doktorunuza danışın. Çünkü nabzı fazla yükseltiyor ve fiziksel olarak oldukça zorlayıcı. Spor ayakkabısı mutlaka kullanın. 


İnanın siz de yapabilirsiniz. Tek gereken kafanızda bir plan oluşturup bu fikre sabitlenmek. Gerisi geliyor zaten. :)

Dip Not: Jillian Michaels daki değişimi görüp uygulamamak mümkün mü? Baksanıza şuna:


Okuduysanız buraya kadar teşekkürler herkese. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere  hoşçakalın! ! 😍

(Resimler alıntıdır)

4 yorum:

  1. TEŞEKKÜR EDERİM SANIRIM FAYDASI OLACAK BİR ŞEY BULDUM

    YanıtlaSil
  2. 30 Day shred e başladım ve gerçekten bunları öğrenmem iyi oldu.

    YanıtlaSil
  3. Bacaklarınızda incelme oldu mu? Ben de 30 Days Shred'i uyguluyorum. Bacaklarım sıkılaştı fakat incelme göremedim. Özellikle üst bacaklarınızda ve alt bacaklarınızda incelme gördünüz mü?

    YanıtlaSil
  4. uygulayacagım leveller bu yazılanlarmı :)

    YanıtlaSil